Struktur og organisation

Afdelingens struktur og organisation

TPI-fodbolds øverste instans er bestyrelsen. Under bestyrelsen er der en række udvalg, som tager sig af forskellige forhold i afdelingen. Der er følgende udvalg:

• Sportsudvalg
  • Sponsorudvalg
  • Materialeudvalg
  • Aktivitetsudvalg

Fodbold Vennerne er en selvstændig støtteforening uden for afdelingens regi.

Bestyrelsen er ansvarlig for afdelingens arbejde og drift.

I øvrigt henvises til afdelingens vedtægter.

Sportsudvalget

Udvalget har klubben brede sportslige kompetencer og har til opgave, at udvikle og formidle TPI´s fodboldstrategi.

Udvalget består af 7 medlemmer samt efter behov indkaldes træner- og spillerrepræsentanter (er rådførende, ingen beslutningskompetence). Udvalget er demokratisk og udvalgsmedlemmerne sidder for et år af gangen. Mødeterminen er ca. et møde hver 5. uge.

Arbejdsopgaver:

• Afholdelse og deltagelse i diverse møde- og informations fora
  • Sportslige forhold vedr. trænere
  • Spillerpolitik
  • Koordinerende opgaver
  • Fremelske TPI-kulturen
  • Dagligdagen i TPI
  • Sportslige målsætninger for dame- og herreholdene samt talentudviklingen i TPI.

Sponsorudvalget

Udvalgets primære opgave er at skaffe økonomiske midler til afdelingen. Udvalget er også ansvarlig for afdelingens sponsorpleje og sponsor politik.
Udvalget består af 6 medlemmer. Mødefrekvensen er afhængig af igangværende opgaver.

Materialeudvalget

Udvalget er ansvarlig for afdelingens materialer herunder, baner, mål, bolde, tøj mv. Desuden er udvalget ansvarlig for afdelingens hjemmebane kamp program.

Aktivitetsudvalget

Udvalget er ansvarlig for at TPI afholder aktiviteter for klubbens medlemmer og relationer hertil.